UAT Comuna Săcălaz a inițiat procedura de consultare publică, în conformitate cu prevederile Legii nr. 52/2003 privind consultarea publică și transparența decizională, în formă actualizată, referitoare la Proiectul de hotărâre nr. 1/23.03.2021 privind reorganizarea şi stabilirea numărului de posturi pentru aparatul de specialitate al Primarului comunei Săcălaz, aprobarea Organigramei, a Statului de Funcţii şi a Regulamentului de organizare şi funcţionare a acestuia.
Proiect de hotărâre (204,0 KiB, 378 hits)
Anexe (3,1 MiB, 387 hits)
Referat de aprobare (228,0 KiB, 375 hits)
Rapoarte de specialitate (509,6 KiB, 415 hits)
Etapa consultării publice are loc în perioada 24.03.2021-05.04.2021.
Persoanele interesate pot trimite sondajul de opinie, care include propunerile, sugestiile, completat la adresa de e-mail: office@sacalaz.ro, prin poștă sau la sediul instituției: comuna Săcălaz, nr. 368, jud. Timiș.
Sondaj de opinie (337,2 KiB, 353 hits)
Sau completati formularul de mai jos
Pentru a putea fi luate în considerare conform art. 7 alin. 5 din Legea nr. 52/2003 este necesar să menționați datele dumneavoastră de contact (nume și prenume, domiciliul, telefon, e-mail).
Sondaj de opinie
UAT comuna Săcălaz este operator de date cu caracter personal, conform prevederilor legale în vigoare. Prin completarea prezentului chestionar vă dați acordul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal în conformitate cu Regulamentul nr. 679 din 27 aprilie 2016 și cu Politica de confidențialitate a UAT comuna Săcălaz. Poți accesa Politica de confidențialitate pe www.primariasacalaz.ro.
Last modified: 24 martie 2021